Srijeda, 08. siječnja, 2014. Komentiraj

Intervju s Ninom Baras, direktoricom WinDays14 konferencije

Intervju s Ninom Baras, direktoricom WinDays14 konferencije

Razgovarali smo s Ninom Baras, direktoricom WinDays 14 konferencije. Ona već 11 godina sudjeluje u organizaciji WinDaysa i tijekom tog razdoblja je radila na svim segmentima konferencije. Pročitajte u nastavku što nam je sve otkrila.

Što možemo očekivati od 14. izdanja Microsoft WinDays konferencije? Kako napreduju pripreme?

Pripreme teku odlično, stoga vjerujem da će i ovi WinDaysi ispuniti očekivanja i biti na razini svih prethodnih, s opet ponešto drugačijom notom  koju svake godine unosimo u organizaciju. WinDaysi su vrlo zahtjevan projekt na kojem intenzivno radim i 9 mjeseci prije samog događanja. I kada konferencija završi, to nije kraj projekta, već početak zadnje faze projekta, tj. analize i sumiranja povratnih informacija sa tržišta, koje uzimamo u obzir kada je riječ o poslovanju  Microsofta Hrvatska općenito i, naravno, za organizaciju drugih Microsoft događanja i slijedećih WinDaysa.

Godine iskustva su me naučile da su za uspjeh ovakvog događanja WinDays tim i priprema ključni. I ove godine imamo vrhunski tim koji brine o svakom detalju konferencije. Timski rad je ono što obilježava ovaj projekt koji svake godine donosi nova iskustva u svim segmentima konferencije i organizacije. Svaka karika je bitna, svaki član organizacije je važan i unosi nešto individualno, što čini ovaj projekt izuzetno kvalitetnim i jedinstvenim. Cilj nam je svake godine ponuditi nešto novo i odgovoriti na povratne informacije sudionika, ne samo u sadržaju predavanja, nego i u svim popratnim sadržajima, kao što su zabava, IT podrška te društveni i poslovni aspekt.

Koja je glavna tema ovogodišnje konferencije i zašto je izabrana baš ta tema?

Ovogodišnja konferencija je, u skladu s Microsoftovom strategijom, više no ikada orijentirana na ljude pa je i slogan Inspirirani ljudima. Tematski je specifična jer se ravnopravno bavi s nekoliko ključnih tema, no svima su zajednički nazivnik ljudi, odnosno pogled iz korisničke perspektive. Bavit ćemo se tehnologijom i poslovnim temama u službi čovjeka i razgovarati o tome kako nam tehnologija može olakšati život i poslovanje.

Koja je najveća vrijednost koju posjetitelji WinDays konferencije mogu dobiti?

IMG_2069Ne mogu izdvojiti samo jednu vrijednost WinDaysa, jer je riječ o konferenciji koja integrira ne samo profesionalce iz IT struke, nego i iz ostalih gospodarstvenih niša. Mislim da je izvrsno što ICT i poslovni sektor svake godine imaju svoje mjesto susreta, odnosno mogućnost da razmijene iskustva i znanja te da razgovaraju o razvoju i rastu poslovanja. Konferencija je mjesto okupljanja, druženja, upoznavanja, razmjene iskustava, ali prije svega mjesto stjecanja novih znanja te sam sigurna da su na WinDaysima rođeni brojni uspješni projekti i da su ostvarene odlične nove poslovne suradnje.

 

Koliko dugo već sudjelujte u organizaciji WinDays konferencije i na koji način je konferencija napredovala u tim godinama?

11 godina sudjelujem u organizaciji WinDays konferencije i tijekom tog razdoblja  sam radila na svim segmentima konferencije, od operativnih poslova do poslova vođenja marketinga konferencije.  Pogotovo zadnjih 5 godina otkada radim kao voditelj projekta i sada kao direktorica konferencije, donijelo mi je pregršt iskustava u organizaciji ovako kompleksnih projekata, ali ono što dobivam kroz rad s ljudima je stvarno nešto što se  ne može izmjeriti.  Izazov  je svake godine povezati ljude iz različitih poslovnih grana s različitim backgroundom, ali svi oni koji dolaze na konferenciju imaju isti cilj – steći neka nova znanja i iskustva koja ih mogu učiniti poslovno uspješnijim. Ta raznolikost je jedna od najvećih prednosti konferencije, jer ljudi i njihovi interesi  čine i oblikuju konferenciju.

WinDaysi su počeli kao specijalizirana tehnološka konferencija, a s godinama su prerasli u najrelevantniju poslovno-tehnološku konferenciju u regiji. Tijekom nekoliko dana trajanja okupljaju više od 1500 sudionika, od predstavnika izvršne vlasti i uglednih gospodarstvenika do vodećih ICT stručnjaka i menadžera. Koliko je konferencija relevantna, dokazuje i izvrsno medijsko praćenje sadržaja – to nam govori da smo na dobrom putu i motivira nas da svake godine budemo još bolji.

Koji je posao jednog direktora ovako značajne konferencije?

Kako sam spomenula, proces realizacije konferencije je jako opsežan i dugotrajan. Događaji tipa WinDaysa traže puno više od same logistike, jako su kompleksni i zahtjevni. Prije svega, na početku priprema treba definirati smjer i teme, zatim slijede dogovori i pregovori s podizvođačima, mnogo operativnih sastanaka, koordinacije s članovima tima… Zaista pazimo na svaki detalj, od dizajna majica za sudionike i IT rješenja koja podržavaju organizaciju „u pozadini“ pa do organizacije središnje svečanosti koja je na neki način kulminacija napornog rada koji u prosjeku traje 7 do 8 mjeseci. Ponekad je naporno i zahtjevno, no čim počne konferencija, sve se zaboravlja i uživamo u postignutim rezultatima.

Cilj za WinDays14 konferenciju nam je okupiti još veći broj sudionika nego prijašnjih godina te dobiti  još pozitivnije povratne informacije od sudionika. Kako bismo to ostvarili, nastojimo sudionicima donijeti još aktualnije teme i predavanja s još relevantnijim predavačima. Želimo svojim sudionicima pružiti jedinstveno iskustvo koje će moći iskoristiti u budućem poslovanju te doći do novih, isplativih ideja koje se mogu realizirati i pomoći pojedincima i poslovnoj zajednici u izgradnji bolje ekonomske budućnosti.

 

Ovogodišnji WinDaysi su više no ikada orijentirani na ljude. Baviti će se tehnološkim i poslovnim temama u službi čovjeka te će se razgovarati o tome kako nam tehnologija može olakšati život. Kako smo mogli čuti od Nine, prilikom organizacije pazi se na svaki detalj i ništa se ne prepušta slučaju. Stoga, što vam je činiti nego što prije se prijaviti na konferenciju i iz prve ruke vidjeti sve o čemu nam je Nina pričala.

Podijeli s prijateljima

Ostavite komentar

  1. Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena s *
  2. Možete koristiti sljedeće HTML tagove i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Real Time Web Analytics