Utorak, 22. siječnja, 2013. 1 komentar

Iza kulisa WinDays13

Iza kulisa WinDays13

Dok se svi mi polako pripremamo za još jednu odličnu konferenciju tim stručnjaka užurbano radi na organizaciji 13.-ih WinDaysa. Sve njih nadzire i koordinira ovogodišnja direktorica konferencije – Dubravka Salopek. Kako bismo zadovoljili vašu znatiželju popričali smo s njom i donosimo vam neke do sada nepoznate detalje!

Po prvi puta Vas vidimo u ovoj ulozi (kao i dosadašnje direktore konferencija) pa bih Vas zamolio da nam kažete nešto o svom putu prema ovoj poziciji?

Već 19 godina radim u IT industriji, a od toga u Microsoftu Hrvatska posljednjih 10 godina. Senior sam član uprave Microsofta Hrvatska i zadužena sam za Small and Midmarket Solutions & Partner Management u Hrvatskoj i BiH, točnije, vodim tim ljudi koji pokriva segment malih i srednje velikih tvrtki ali i brine o poslovanju i razvoju cjelokupnog Microsoftovog partnerskog kanala, koji samo u Hrvatskoj broji više od 1100 tvrtki s preko 12.000 zaposlenih. Ove godine mi je, kao dodatni izazov, ponuđena pozicija direktorice WinDays13 konferencije, što sam rado prihvatila. Smatram da je vođenje tako kompleksnog i važnog projekta velika odgovornost ali sjajna prilika za stjecanje nekih novih iskustava.

Kada smo već kod pozicije direktorice konferencije, možete li nam pojasniti čime se vi točno bavite odnosno koja su vaša direktna zaduženja?

WinDaysi su kompleksan projekt na kojem radi tim vrlo iskusnih i sposobnih ljudi, a moj je primarni zadatak vođenje tog tima. Dakle, moj posao je koordinacija manjih grupa koje se bave pojedinim aspektima konferencije (npr. tehnološki , poslovni, organizacija, logistika) kako bi sve bilo usklađeno i funkcioniralo kao cjelina. Aktivno radim na razgovorima i pregovorima s potencijalnim sponzorima i partnerima konferencije te predstavljam konferenciju prema javnosti kroz PR aktivnosti. Kako se projekt razvija u nekoliko etapa, vodim brigu da sve aktivnosti budu obavljene u zadanim rokovima, kako bi organizacija konferencije nesmetano tekla.

Ukratko, želja cijelog tima je da WinDays13 bude najuspješnija konferencija do sada (mjereno po relevantnosti i kvaliteti sadržaja te broju i zadovoljstvu sudionika) i moja zadaća je da koordiniram zajedničke napore kako bismo to i postigli.

Ove godine će biti nekih promjena u sadržaju (smanjen broj predavanja) i lokaciji, jeste li pripremili još neke promjene? Spremate li nam kakva iznenađenja?

Osim promjene lokacije, uvažili smo i ocjene posjetitelja lanjskih WinDaysa u smislu smanjenja broja predavanja, kako bismo izbjegli preklapanja i kako bi sudionicima omogućili da iskoriste svoje vrijeme na najbolji način. Ova promjena nikako nije na uštrb kvalitete i ponude predavanja tj. sadržaja.

Nova lokacija održavanja konferencije (Umag, hoteli Sol Garden Istra i Melia Coral u turističkom naselju Katoro) nam pruža čitav niz mogućnosti da neka događanja organiziramo na drugačiji način nego prethodnih godina: npr. sponzorske izložbene prostore, demo showroom,  središnju svečanost, zabavne i sportske sadržaje…

Novost je da ove godine sudionici mogu glasati za idejno rješenje WinDays majice preko službene Facebook stranice a i sama WinDays torba će biti svojevrsno iznenađenje.

Novost je da ćemo ove godine predstaviti ključne Microsoftove tehnologije i proizvode u vidu priče od samoga početka. S obzirom na to da tehnologija u današnje vrijeme izuzetno brzo napreduje, ne čudi da će i ove godine većina predavanja na WinDaysima biti posvećena novostima u Microsoftovom portfelju. Upravo su zbog toga stručnjaci koji žele proširiti svoje vidike tehnologijama kojima se do sada nisu bavili, često bili sputani činjenicom da konstantno hrlimo u novosti pojedinih proizvoda i tehnologija ne posvećujući pritom dovoljno vremena osnovnim stvarima kako bismo novim ljudima dali priliku da određeni proizvod i tehnologiju uče ab-ovo. Ove smo godine na WinDaysima odlučili stvoriti posebnu skupinu predavanja koja će održati vrhunski stručnjaci, a koja će predstaviti ključne Microsoftove tehnologije i proizvode u vidu priče od samoga početka. Tako će razvojni inženjeri moći konačno naučiti čemu služi System Center, a zauzvrat će sistemski inženjeri moći uvidjeti što je zapravo taj ASP.NET kojeg pokreću na svom Windows Serveru. Bit će to dobra prilika svima nama da osvježimo svoje znanje slušajući ove zanimljive priče pod dirigentskom palicom najboljih WinDays predavača.

U usporedbi s prethodnim konferencijama (prošli smo ukratko kroz njih u prethodnim člancima op.a.), što sudionici mogu očekivati od ove konferencije? Koja bi bila 3 glavna razloga zašto doći na Microsoft WinDays13 konferenciju?

Prvi razlog  za dolazak na WinDays13 je sadržaj tehnološke konferencije. Prijave predavača i predavanja  su upravo završene i urednički tim sastavljen od vodećih stručnjaka iz svih područja ITa upravo finalizira sadržaj. Najnovije tehnologije, brojni novi proizvodi te vrhunski predavači – razlog je za dolazak na prva četiri dana konferencije.

Drugi razlog za dolazak je sadržaj poslovne konferencije. Programski partner WinDays13 Business konferencije je poslovni tjednik Lider s kojim trenutno finaliziramo koncept, sadržaj i predavače.

Sadržajno ćemo se fokusirati na globalne gospodarstvene trendove i tehnološke katalizatore rasta te kroz otvoren razgovor poduzetnika, javnog sektora i akademske zajednice identificirati prilike i smjernice razvoja i unaprjeđenja konkurentnosti domaćeg gospodarstva te utvrditi koji su preduvjeti nužni da bismo u tome i uspjeli.

Sudionike očekuje dinamičan koncept, vrsni predavači i renomirani gosti – sudionici okruglih stolova – sve to je razlog za dolazak na poslovnu konferenciju.

I kao treći, ali ne manje važan razlog, navela bih da su WinDaysi mjesto susreta ljudi iz IT sektora, poduzetnika, javnog sektora i akademske zajednice. Prilika je to za sklapanje novih partnerstva, razmjenu iskustava, znanja i primjera dobre prakse.

Sve to su razlozi zbog kojih se ove WinDayse, kao ni dosadašnje a ni buduće, nipošto ne smije propustiti.

Podijeli s prijateljima

1 komentar

  1. Relja Koprolčec Utorak, 22. siječnja, 2013. u 13:53

    Javljam Va se po pitanju Konferencije…jako ste mi interesantni iz tog razloga što sam radio godinama Controlling,Plan i analizu (financijsko planiranje i izvještavanje za velike sustave,odn.poduzetnike),a sada sa bavim između ostalog i programiranjem baza podataka u MS Access uz SQL, VBA….počeo sam učiti i MS SQL server ovih dana.Budući da sam završio poslijediplomski studij Poduzetnički management u Osijeku (predavači između ostalih iz Amerike,Engleske,sa Harward Business School),tematika malog i srednjeg poduzetništva mi je odprije poznata…cilj mi je fuzionirati znanja iz Controllinga u izgradnju modela odn.funkcionalne baze podataka.Za ASP i ASP.NET od Microsofta nisam još kompetentan ;-),ali će i to doći na red. Lijep pozdrav Relja Koprolčec,mr.oec.sc.

Ostavite komentar

  1. Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena s *
  2. Možete koristiti sljedeće HTML tagove i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Real Time Web Analytics