Četvrtak, 20. veljače, 2014. Komentiraj

Microsoft Office 365

Microsoft Office 365

Microsoft Office 365 omogućava korisnicima pristup e-mail-u, zajedničkim kalendarima, Microsoft Office alatima za suradnju te video konferencijama s bilo kojeg mjesta. Drugim riječima govorimo o Microsoft Officeu u oblaku.

Office 365 je sustav namijenjen apsolutno svima, od malih i srednje velikih tvrtki pa sve do velikih tvrtki. Međutim, Office 365 nije namijenjen samo tvrtkama, namijenjen je i kućanstvima koja žele koristit alate Microsoft Officea. Za svakoga postoje određeni paketi koji se mogu zakupiti. Svi oni koji su pratili razvoj Officea i koji su potražili koje sve mogućnosti novi Office nudi naišli su i na verziju Microsoft Office 2013. Često se postavlja pitanje – u čemu je razlika između Microsoft Office 2013 i Microsoft Office 365? Glavna razlika između te dvije opcije je ta što se Microsoft Office 2013 kupuje dok se Microsoft Office 365 „posuđuje“. Upravo to „posuđivanje“ Microsoft Officea prava je odlika cloud computinga i SaaS usluga (Software as a Service) gdje se korisniku naplaćuje samo onoliko koliko on uistinu treba.

Novosti sustava Office 365

210506-microsoft-office-365-logocropednormalKoje je to novosti sa sobom donosi novi Office 365? Kada pokrenete Microsoft Office prvo što se može zamijetiti je čisti novi izgled. Ono što je najvažnije, značajke koje poznajete i koristite nisu se promijenile, osim što su dodane neke nove. Novi Office funkcionira i na pametnim telefonima, tablet-uređajima te u oblaku, čak i na računalima koja nemaju instaliran Office. Ako ste povezani na Internet možete koristiti Office na zahtjev. Dakle, dok god ste povezani s internetom na računalu koje ima instaliran operacijski sustav Windows 7 ili noviji, putem Office servisa možete kreirati nove dokumente ili nastaviti raditi na onim dokumentima koje ste spremili na OneDrive. Office na zahtjev putem streaminga prenosi cjelovite verzije programa Word, Excel, PowerPoint, Access i Publisher da biste mogli raditi na internetu. Kada već govorimo o spremanju podataka u oblak i njihovom zajedničkom korištenju u oblaku recimo da je oblak poput spremišta datoteka na nebu, moguće mu je pristupiti kad god ste povezani s internetom. Office 365 donosi jednostavnost spremanja datoteka na servis OneDrive. S tog mjesta možete pristupiti dokumentima programa Word, proračunskim tablicama programa Excel i drugim datotekama sustava Office te ih na njemu zajednički koristiti. Možete čak i istovremeno raditi sa suradnicima na nekoj datoteci. Također treba napomenuti da svaki novi korisnik dobije 7GB besplatnog prostora dok Home Premium korisnici dobivaju dodatnih 20GB prostora. Jedna od novosti koje donosi Office 365 također su i zajednički sastanci pomoću Lynca, alata koji omogućava komunikaciju između korisnika. Služi za instant messaging, VoIP i video konferencije  koje se baziraju na sigurnom protokolu preko Microsoft Lync Servera. Također, ukoliko se uključite u mrežne sastanke moguće je zajednički koristiti, primjerice, slideove PowerPointa ili dokumente iz Worda.  Sudionici tog sastanka mogu vidjeti te datoteke čak i ako nemaju instaliran Office. Korisnici Office 365 Home Premium paketa dobivaju i minute za međunarodne razgovore putem servisa Skype. Svaki mjesec korisnici dobiju 60 minuta Skype poziva što je definitivno jako dobro za znati ukoliko se odlučimo baš za taj paket. Nešto više o Office 365 Home Premium paketu kao i ostalima pročitajte u nastavku.

Office 365 Home Premium

Office 365 Home Premium namijenjen je prije svega kućanstvima koja žele koristiti sve prednosti koje nudi Office 365. Ono što je novost i jedna od razlika između Office 2013 i Office 365 je što se verzija 2013 može instalirati samo na jedno računalo dok je Office 365 moguće instalirati na najviše pet računala. Kada govorimo o instalaciji treba napomenuti da je Office 365 moguće instalirati na PC i Mac računalima ili mobilnim uređajima kao što su tableti sa sustavom Windows, telefoni iPhone i telefoni sa sustavom Android. Također dobro je za znati kako je Office 365 kompatibilan samo sa sustavima Windows 7, Windows 8 i Mac OS X verzije 10.6 ili novijim. Svaki član kućanstva koje koristi Office 365 Home Premium može koristiti dodatnih 20GB prostora na OneDriveu. Kao što smo već ranije napomenuli korisnici će dobiti i 60 minuta Skype poziva. Korisnici sustava Office 365 s aktivnim pretplatama ostvaruju pravo na najnovije verzije aplikacija sustava Office kad god postanu dostupne. Cijena Office 365 Home Premium paketa je 10,00 € mjesečno ili 99,00 € godišnje.

Office 365 za poslovnu namjenu

32311-microsoft-office-2013-opens-its-doorscropednormalŠto je Office 365 za tvrtke? Office 365 omogućuje pristup alatima sustava Office s praktički bilo kojeg mjesta, uz e-poštu poslovne razine, mogućnost održavanja mrežnih konferencija i još mnoge informatičke usluge. Korisnici Officea 365 primijetiti će kako ga je lako postaviti i jednostavno koristiti. Instalacija je brza isto kao i implementacija a novi se korisnički računi postavljaju u trenu. Upravo to je ono što tvrtke trebaju, jednostavnost korištenja i brzo postavljanje novih korisničkih računa. Osim toga, alati sustava Office u poslovanju se automatski ažuriraju tako da i s te strane tvrtke imaju problem manje. Kao što smo govorili i kod Home Premium paketa, resursima se pristupa s bilo kojeg mjesta, a i za sve se datoteke stvaraju sigurnosne kopije. Jedan od čestih prepreka tvrtkama za prelazak u cloud predstavlja pitanje sigurnosti. Kod Officea 365 tvrtke mogu biti sigurne jer je ugrađena zaštita od zlonamjernog softvera i neželjene e-pošte tako da svoje informatičke resurse slobodno mogu usmjeriti na druge projekte. Budući da SaaS usluge trebaju osigurati konstantnu dostupnost, Microsoft garantira 99,9% dostupnosti, uz SLA s financijskom klauzulom. Kada govorimo o planovima za poslovnu namjenu onda možemo reći kako Office 365 ima plan za tvrtke svih veličina i za sve potrebe jedne tvrtke. Moguće je koristiti tri plana a to su Office 365 Small Business Premium, Office 365 Midsize Business i Office 365 Enterprise. Glavna razlika između Small Business Premium i Midsize Business planova je, osim u cijeni naravno , u najvećem broju korisnika. Kod Small Business Premium plana najveći broj korisnika je 25 dok je kod Midsize Business plana najveći broj korisnika 300. Ukoliko se odlučite za Enterprise plan tu nemate nikakvog ograničenja po pitanju broja korisnika. Svi planovi uključuju hostiranu e-poštu, mogućnosti web-konferencija, 25 GB prostora na OneDriveu, tehničku podršku, javno web-mjesto i mnoge druge. Ukoliko se odlučite za Enterprise plan, u njega je uključena i društvena mreža za tvrtke s naprednom podrškom, sigurnošću, administracijom i integracijama, napredna e-pošta, poslovno obavještavanje i mnoge druge dodatne opcije. Cijena Office 365 Small Business Premium je 10,40 € po korisniku mjesečno, cijena Office 365 Midsize Business je 12,30 € po korisniku dok se kod Enterprise plana možete odlučiti između nekoliko varijanti( E1, E3, E4 ) a recimo samo da ukoliko se odlučite za Office 365 Enterprise E4 koji uključuje sve mogućnosti platit ćete 20,90 € po korisniku na mjesečnoj bazi.

PMG_Hero_OfficeForBusiness_940x395

Dodajmo samo na kraju kako državne i obrazovne ustanove također mogu koristiti posebne pakete usluga Office 365. Najbolji odabir za vladine organizacije s naprednim informacijskim preduvjetima je Office 365 Government, dok škole koje žele modernizirati infrastrukture i koje žele osoblju, studentima i nastavnicima ponuditi sve ono što Office nudi mogu pogledati plan Office 365 Education. Sve što je napisano u ovom članku pokazuje kako je ekipa iz Microsofta napravila odličan posao budući da je Office 365 pravi primjer usluge u oblaku. Office 365 nudi vam mogućnost izbora plana koji će najbolje odgovarati vašim potrebama i na taj način Vam  omogućava da platite samo onoliko koliko vama treba. Kao što sam i ranije napisao Office 365 uveo je mnoge novosti te zajedno sa OneDrive uslugom donosi potpuno novi način rada sa dokumentima. Dokumente je sada moguće pregledavati i uređivati s bilo kojeg mjesta gdje imate pristup internetu te je koordinacija više ljudi koji rade na istim dokumentima sada jednostavnije nego ikada. Sve navedene planove i mogućnosti koje sam u članku naveo možete detaljnije pogledati na stranici Microsoft Office 365 .

Podijeli s prijateljima

Ostavite komentar

  1. Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su označena s *
  2. Možete koristiti sljedeće HTML tagove i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Real Time Web Analytics